Wednesday, November 9, 2011

bertuah kah saya....???

salam semua...
morning uollllsssssssssssssss
hari nea saya amat amat amat amat happy kerana banyak bnda happy yg berlaku hari ini...
amin...syukran....smua nea berlaku atas kehendakNYA...
saya amat2 bersyukur sekali..

pertama saya nak ucapkan tqvm to some one yg sudi jadi peneman saya...tanpa kamu mungkin saya akan kesedihan..cewahhhh...ilusm okey...

second saya nak ucapkan selamat berjaya kepada akak yana luna  and adk syafrina terrr saya yg sekarung nea sedang bertungkus lumus meraih vote saya nak menang. al maklumlah masuk contest semata2 nak menang BLACKBERRY ...kalau ad rezeki x kemana la akak n adkku...hu3..go0d luck okey...

lastly saya mohon agar kawan saya segera dijumpai yg telah hilang sejak 7 november lalu.....harap dia segera dijumpai.amin.....
nea adk aq NURUL SYAFRINA


nea akak aq NURUDAYANA

P/S: aq pon msuk sekali gak..ha3..tp x harap mng pon..huk3
harap salah sorg dr adk2 aq menang...
berbaloi2...
hope aq menang contest yg terdahulu..
weeeeeeeeeeeeeeeeeeee
=)

No comments:

Daisypath Friendship tickers

jom click